Sayfalar

26 Ağustos 2011

Fenerbahçe'm

Artık dayanamıyorum Fenerbahçe'ye yapılan bu haksızlıklara, bi yerde birşeyler yazmazsam öfkemi, çaresizliğimi nasıl boşaltırım bilemiyorum. Dün akşam Ali Koç'un konuşmasını izlerken boğazımda birşeyler düğümlendi, onun gözleri dolarken benim de gözlerim doldu. Futbolculardan bahsederken 2 defa yutkundu.

Son dönemde yaşananlarla ilgili tutarlı hiçbir şey göremiyorum. UEFA, TFF'ye bir mektup göndermiş ve TFF buna karşılık Fenerbahçe'yi CL'den men etmiş. Mektupta ne yazıyor bilen yok. Papazın Çayırı'nda şu yazılanlara bir göz atın derim. Fenerbahçe'nin yerine aynı soruşturmada yer alan Trabzon'un alınmasına diyecek bir söz bulamıyorum bile.

Herkes Fenerbahçe'den nefret ediyor, bunu zaten biliyorduk da kimsenin bu kadar manyakça nefret ettiğini hiç tahmin etmemiştim doğrusu. Ama gönülden istiyorum ki Fenerbahçe bu ligden çekilsin, havuzdan çıksın o zaman görecekler ebelerinin bi tarafını. Bakalım digiturk ne kadar verecek Fenerbahçesiz bir lige. Bursaspor hariç tüm takımlar ellerinden geldiğince çabaladı Fenerbahçe'yi yerden yere vurmak için. Düşenin dostu harbiden olmazmış, ama biz Fenerbahçeliler zaten istemiyoruz böyle dost. Biz Fenerbahçe 4. Amatör kümeye düşse gider formamızı alırız, kombine biletimizle maçımıza gideriz. 

Artık bu haksızlığa tahammülüm kalmadı. Artık milli takımı da desteklemiyorum, Avrupa'da oynayan Türk takımlarını da. Artık sadece ve hep FENERBAHÇE. 

4 yorum:

  1. Siz Fenerliler neden böylesiniz..herzaman ağlıyorsunuz..biraz delikanlı olun neyse cezamız çekeriz diyin

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Dostum, cezamız varsa da çekmeyelim mi dedik. Ama cezamız varsa bi önce cezamız kesinleşsin, sokak ortasında linç edilmeyelim diyoruz. Çifte standart olmasın istiyoruz. Norveç'te 90 kişiyi katleden adam için 30 küsür yıl ceza istenirken silahlı örgüt suçlamasıyla yargılanan başkanımıza 87 yıl istenmesine karşı çıkıyoruz biz.

    YanıtlaSil
  4. Dünya üzerinde normale yakın bir fenerli var mı acaba merak ediyorum, ben Baros eliyle düzeltip gol attığı vakit lanet olsun kaybedelim şu maçı diyorum, içime sindiremiyorum, Arif'in haksız penaltılarına isyan ediyorum ama adamlar şike olmuş gıklarını çıkarmıyor, birisi de çıkıp eleştirmiyor, yazıklar olsun size!

    YanıtlaSil